DigitalMind is ook de producent van eXopera, de veelzijdige ERP-software voor de kleine & middelgrote groeibedrijven. eXopera is ontworpen om je werkdruk te verlichten en tijd vrij te maken voor wat je écht graag doet.
Met eXopera kun je alle bedrijfsprocessen optimaliseren en automatiseren, zowel on- als offline. Wij bieden diverse modules aan die naadloos op elkaar aansluiten.
Bovendien leent eXopera zich bijzonder goed voor koppelingen met andere bedrijfssoftware. Zo kan eXopera altijd de tekorten opvullen van je huidig systeem, of gekoppeld worden aan sector-specifieke software.
Meer ontdekken over de vele mogelijkheden van onze ERP?
De PIM module wordt afgestemd op soorten informatie die u per product wil invoeren, zoals naam, artikelnummer, productcategorie, omschrijving, specificaties, afbeeldingen, handleidingen, etc.
De informatie kan vervolgens automatisch op verschillende kanalen (website, webshop, printcatalogus, mobile app, ..) worden gepubliceerd.
Enkele belangrijke troeven van onze PIM:
eXopera laat ons toe om meer dan 100.000 producten op een gestructureerde manier te beheren.”
Sander Nachtergaele, e-Commerce Manager Art & Craft
eXopera bevat alles wat u nodig heeft voor het afhandelen van administratieve processen, het beheer van uw catalogus, prijzen en kortingen en biedt u heel wat extra features.
In veel gevallen werkt ons pakket als online platform tussen de publieke website en de ERP's van onze klanten zoals MicrosoftDynamicsNAV, SAP, DBfactw, Dave, Kluwer software, ...
e-Commerce in eXopera omvat o.a.:
Bij eXopera wordt de nadruk gelegd op het ‘make it powerful yet simple’ principe. Daarom, geen overbodige en nutteloze invulvelden of functionaliteiten.”
Bart, eXopera developer
CRM is de Customer Relationship Management module van eXopera. Deze module staat in voor het beheer van uw klantgegevens en interacties met deze klanten.
eXopera heeft op vlak van CRM ook veel ervaring met ontwikkeling van maatwerkoplossingen.
Standaard aanwezig in eXopera:
De eXopera CRM is voor onze vertegenwoordigers een enorme meerwaarde gebleken in het opvolgen van hun klantenrelaties.”
Marco Passarella, Sales & Marketing Manager Sint-Bernardus
eXopera CMS is zonder meer een complete oplossing voor het beheer van uw website. Dankzij een gebruiksvriendelijke editor kunt u - zonder enige technische kennis - alle tekst en afbeeldingen van uw website aanpassen en de pagina's mooi vormgeven.
Daarnaast is er alle vrijheid om het CMS uit te breiden met tal van extra functies en modules, zoals bijvoorbeeld Mediabibliotheek, Evenementen, Nieuws, Vacatures, Veelgestelde vragen, Links, ... .
Features van onze CMS:
Met een minimum aan moeite slagen we erin om onze website up-to-date te houden. Dankzij het responsive design past de inhoud zich aan aan ieder scherm.”
Andrès Van de Weghe, Coördinator zwembad AGB De Kouter
De geïntegreerde kassa zorgt ervoor dat eXopera als een all-in-one oplossing kan dienen voor omnichannel winkels. Alle gegevens van je verschillende winkels worden centraal bijgehouden in de cloud en zijn dus van eender waar en op gelijk welk toestel raadpleegbaar. Een groot voordeel voor de moderne ondernemer.
Een kassa in eXopera is ook:
De omnichannel oplossing van eXopera waardoor mijn kassa met mijn webshop in verbinding staat, zorgt ervoor dat ik kan groeien als bedrijf!”
Christophe Thiel, zaakvoerder Joxx
Misschien zijn er binnen uw bedrijf reeds databases of applicaties aanwezig die op een of andere manier met uw website gekoppeld moeten worden. Hiervoor kan in vrijwel alle gevallen een oplossing worden ontwikkeld.
Ook heeft eXopera al vele malen koppelingen tot stand gebracht met systemen van derde partijen, zoals bijvoorbeeld Dbfact, Dave, Microsoft Dynamics AX & NAV , etc.
Dankzij een goede samenwerking met Christiaens verliep de koppeling tussen eXopera en Microsoft Dynamics NAV heel vlot.”
Bart, hoofdprogrammeur eXopera