Gillio

Gillio staat voor handgemaakte lederwaren van het fijnste Italiaanse leer. Elk stuk blinkt uit in kwaliteit, vakmanschap en look & feel. Deze kwaliteiten worden ook weerspiegeld in hun webshop.

Gillio vond in DigitalMind een partner die voor ons de perfecte online oplossing heeft gerealiseerd ondanks de vele en hoge eisen die we stelden.”

Ben Van Haelen, zaakvoerder

Bezoek de website
Gillio

wij zijn een match!

Waarom wij matchen

DigitalMind gaat uit van het principe "All it needs is love". Geef je webshop genoeg liefde, steek er energie in, wees er voortdurend mee bezig en voorzie er genoeg budget voor.

Gillio is het schoolvoorbeeld van een bedrijf dat haar werk met passie doet en wil slagen in haar missie om iedereen van de fijnste lederwaren te laten genieten. Ze investeren voortdurend in hun producten, winkels en webshop. En dan bedoelen we niet enkel met geld. De liefde voor hun producten is zichtbaar in alles wat ze doen.

Al snel ging onze voorkeur uit naar DigitalMind vanwege hun uitermate professionele aanpak”

Ben Van Haelen, zaakvoerder

Nieuw item
Nieuw item

eXopera

Commissiesysteem

Gillio was op zoek naar een oplossing voor de synergie tussen hun groothandelsnetwerk, hun winkels en hun webshop. Dit was helemaal niet evident, want ze wilden uiteraard geen concurrent worden van hun eigen verdelers.

De winkels die uiteindelijk jarenlang mee het merk hebben opgebouwd, zouden kunnen worden afgestraft door onze online verkoop. Dit wilden we kost wat kost vermijden.”

Ben Van Haelen, zaakvoerder

Er werd een commissiesysteem uitgewerkt waarmee een deel van de online verkoop rechtstreeks naar het groothandelsnetwerk gaat. Daarnaast geven de groothandelaars een code mee aan de eindklanten, die hierdoor hun commissie krijgen. In eXopera wordt deze code automatisch gelinkt aan de juiste groothandel. Zo weet Gillio dat de commissie voor deze verkoop enkel naar die bepaalde handelaar mag gaan.

koppeling

Dave

Naast de evidente zaken als een mooi en intuïtief design, een snelle website en een gebruiksvriendelijke backoffice, was een koppeling met Dave een noodzaak. Nieuwe klanten en producten moeten automatisch uit Dave gehaald worden en geïmporteerd worden in eXopera. Ook prijs- en voorraadwijzigingen moeten automatisch gesynchroniseerd worden. De stock moet in beide systemen steeds kloppen.

Voor iedereen die op zoek is naar volledige weboplossingen, raadt Gillio aan zeker eens contact op te nemen met DigitalMind”

Ben Van Haelen, zaakvoerder

Nieuw item
Nieuw item

Feweb excellence Award

Silver Award winnaar

FeWeb, de Federatie van Webbedrijven, reikte op 8 december 2015 Excellence Awards uit. Deze awards bekronen digitale expertise en innovatief ondernemerschap. De webshop van Gillio werd tweede in de categorie "most performing site".

Er werd bij de verkiezing onder andere rekening gehouden met user experience, toegankelijkheid, mobile responsiveness, SEO en snelheid. Ook op juridisch vlak moest de website in orde zijn.

Wij zijn ervan overtuigd dat de goede samenwerking die wij al jarenlang met Gillio hebben, tot dit resultaat geleid heeft.