tende-top

Wij zijn een match!

Waarom wij matchen

tende verkoopt raamdecoratie met heel veel aandacht voor wat hun klanten willen: er wordt naar de klant geluisterd, tende geeft advies en op basis hiervan wordt door de klant beslist. Voor elke klant is er ook passend technisch advies en feedback van de klant wordt ten zeerste geapprecieerd.

Bij ons staat de klant centraal, hierdoor beslisten we zelfs om onze showrooms meer te sluiten om op die dagen enkel op afspraak te werken.”

tende Groep

Nieuw item
Nieuw item

Klantenbeheer

CRM op maat

Tende-designers creëren unieke raamconcepten. En dat vereist het gebruik van een CRM pakket op maat van het bedrijf.

Customer Relationship Management (CRM) is al lang niet meer enkel een systeem dat dient voor de opvolging van het verkoopteam. De voorbije jaren is de klant centraler gaan staan en zag ook tende het belang van de tool in om de relatie met hun klanten te verbeteren.

Elke onderneming heeft zijn CRM-systeem nodig, maar er is geen one-size-fits-all. DigitalMind ontwikkelde een efficiënt CRM op maat van de tende leden.”

Raf Vandenberghe, tende lid

Een goed CRM-systeem zal niet alleen de klantentevredenheid verhogen door een meer persoonlijke aanpak. Eens klanten hun informatie hebben doorgegeven, hoeven ze dat niet telkens opnieuw te doen.

multisitebeheer

Website voor leden

Naast het implementeren van een CRM-systeem, werden ook de hoofdwebsite en de websites van enkele leden grondig vernieuwd. Aan de hand van praktische filters kunnen realisaties doorzocht worden.

Bezoekers van de hoofdwebsite kunnen op een eenvoudige manier een afspraak maken in de showroom van hun keuze. De showroom wordt hiervan verwittigd en neemt dan persoonlijk contact op met de klant.

Leden die nog geen eigen website hadden of nood hadden aan vernieuwing kunnen via de groep een website bekomen. Deze wordt, samen met de andere sites beheerd in eXopera.

Nieuw item